Klubmodul henter siden
Arbejdsdag på havnen
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Arbejdsdag på havnen

Havneforeningen og Nibe Sejlklub vil gerne invitere jer alle til arbejdsdag på havnen den 25. maj ’24 kl. 9.00-?

Vi starter dagen med lidt morgenmad og får os fordelt ud på de forskellige opgaver. Der vil også være forplejning i løbet af dagen.

Vi har jo altid mange større og mindre projekter, der kræver nogle hænder til at få gjort og alle kan bidrage med noget uanset hvad.

Tænker du, at manden/konen/ungerne trænger til lidt adspredelse, er det samme dag, der er Havnens dag i Nibe Jollehavn. Så der er mulighed for at kombinere oplevelserne til gavn for alle!

Vi har tidligere haft stor tilslutning og det håber vi på igen!

Bestyrelserne i Nibe Havneforening og Sejlklub

Tilmeldte
7 /500
Tilmeldingsfrist